torsdag 10 april 2014

På span med Eddi Last

Jag och Eddi väntar på att Andreas ska höra av sig så vi kan åka iväg och hämta honom! :)
Andreas är så gullig, han har gett bort sin jour ikväll så han kan vara med mig en stund ikväll :) Kärlek!

 Tänk på Söndag blir Eddi 2 år, vart tog "valp" tiden vägen? 
Han kommer alltid vara min lilla valp! :)
Och på Söndag har jag och Andreas varit tillsammans i 3år! 
VART TOG DEN TIDEN VÄGEN?
Ja på 3år hinner man med mycket!
Förlovning, min farmor och Andreas mormor gick bort med nio dagars mellanrum.. Sen flyttade vi ihop den 15 Juni 2012, hämtade hem Eddi den 16 Juni alltså dagen efter, sen skaffade vi häst Corall, sen flyttade vi till Örnäset, hämtade hem Sprak och sen bytte lägenhet på Örnäset till en större och sist hämtade vi hem Zimba, ja vi hinner betydligt mer också! :)
Näe kanske gå ut till bilen och köra iväg till Andreas jobb så han slipper stå och vänta! 
PussHej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar