fredag 23 augusti 2013

Panikångest

Har du någonsin fått panikångest?
Hur kändes det för dig, vad hände?

Jag har själv fått det, en gång i hela mitt liv än så länge, kan tycka att det känns okej att ändå ha fått det en gång!

Det började med att jag skulle börja jobba natt med att dela ut tidningarna, hade fått jobb men skulle lära mig under två dagar.
Jag tog kontakt med han jag skulle vara med, Andreas skjutsade dit mig..

Men väl på plats, så greps jag av panikångest.
Hela min kropp låste sig och jag brast ut i gråt!
Jag har aldrig känt så som jag gjorde då..
Jag fick panikångest, jag skulle jobba med en människa jag inte kände, det var mörkt ute, det är ett stressigt jobb, man kan möta på vem som helst, men störst av allt var att... Jag skulle jobba ensam sen!!
Jag grät i säkert 2 timmar efteråt för jag kunde inte tänka på nått annat!

Såhär i efterhand känns det bra ändå, jag lärde mig hur det kändes med panikångest, jag kom även till insikt i mig själv att jag kan inte jobba ensam på nätterna!
Ibland kan saker vara bra även om det är jobbigt eller tråkigt, försök tänka positivt istället, det löser sig alltid på nått vänster! :)

Du som just läst detta får gärna lämna en kommentar och berätta om dig och din/dina panikångest attacker, jag måste granska kommentaren innan så alla kommer inte se den, och vill du att jag svarar på den så lämna en mailadress!
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar