söndag 14 oktober 2012

Kära Tomtefar..

Satt och kollade på www.hm.com/se och då hittade jag mina drömskor!!
Jag vill, vill, vill, vill verkligen ha dom!!! :D
Som är ju skitsnygga!!!!
Så du som läser det här kanske råkar ha sisådär 1.799 kr över! Då får du gärna beställa dom i storlek 38 åt mig och sen skicka dom till mig! :)
kan ju bidra med att betala frakten! ;)

Men allvarligen, är dom inte snygga???? :D
Är så kär i dom att jag inte kan stava :P haha men så kan det bli när mab ä'r så käääääär.. måste flörta med andreas när jhan kommer hem

Haha sådär skulle det se ut om jag inte hade börjar sudda.. Men ni ska vara glad att jag bara skrev en rad lite hur som helst och inte allt! ;)

Nu vet jag!
Om nu tomtefar råkar läsa min blogg, så ser du att jag vill ha dom här skorna, det är ju ett tag till julafton så du kan ju börjar spana nu! :)
PussHej <3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar