tisdag 9 oktober 2012

Hälsat på farmor o farfar

Idag var jag förbi farmor och farfar med ett ljus och ett hjärta! :)
Saknar er otroligt mycket!

Jag är så glad att jag iallafall fick nästan 20 år med farmor, jag har lärt mig många saker av henne, fått många minnen som jag alltid kommer bära med mig! <3

Med farfar har jag nog inga minnen, bara sånt som mamma och pappa har berättat, men det är inte så konstigt, farfar dog när jag var 3 år.
Om det finns någon som är död som jag skulle få träffa så hade det varit min farfar!
Det hade varit skitcoolt och sitta med honom ute i stugan, i hammocken och prata om dagens samhälle, mm.
Kan tänka mig att han om någon skulle ha en massa att tycka och tänka!
Sen hade jag velat höra om hans liv som ung!
Det hade varit skitcoolt!!!! :D
Synd att jag aldrig kommer få den chansen! :(

Näe, nu ska jag sova, ska försöka och drömma om farmor och farfar!
Sov gott, PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar