måndag 20 juni 2011

Regnet det bara öser ner

Okaay gott folk.. Idag har man hunnit med en jävla massa ;)
Dagen började med att fara på TimeCarePool utbildning kl 8:00.. tidigt tidigt -.-
Men dock var det lite folk, och det gick snabbare än planerat! :)

Sen efter det.. Hem och sega som f*n, käkade lite och glodde på tv.. Sen var det bara o dra iväg igen kl 15:00 eftersom att då stod körlektion på schemat :D
Det gick väl sisådär.. Imorgon ska vi ut i stan o köra!

När jag kom hem så pratade jag lite med min karl och sen fick nått jävla fnatt och började möblera om hela mitt rum.. och det tog väl tre timmar.. än dock inte helt klar ännu! ;)

Men nu blir det o glida ner i sängen och glotta på lite tv innan jag ska sova.. ska som sagt upp tiiiiiidigt imorgon också, har körlektion kl 15:00 då måste jag gå upp senast 13:00.. oj oj oj vad tidigt!
Tror ni på det där?? Klockan 13 är fan sent! Ska ställa klockan på 10:00 tror jag, fast man är arbetslös så måste man ha lite rutin på livet för helvete!
Jaja, nu blire som sagt sängen!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar