onsdag 29 december 2010

Övernattning på UH

Igår/idag var det övernattning på UH men cafégruppen.. Kan säga att det var inte jätteroligt, men det var ändå sådär! :)
Vi träffades vid 21 och då var alla lite utspridda och sen så småningom så började vi samlas igen eftersom att vi skulle käka!

Efter maten så skulle vi leka mörkerkurragömma.. Men då fanns det ju vissa som inte ville vara med.. Och då drar det ner stämningen på alla eftersom att vi ville ju ha en övernattning själva, cafégruppen alltså!
Senare på natten så tänkte vi hitta på nått i källaren, blindbock, men då fanns det fortfarande någon som inte ville vara med och då drog det ner hela gruppen igen! Det är väldigt tråkigt när det blir sådär eftersom att vi var ju där för att vi skulle hitta på nått tillsammans!
Vi hade lika gärnat kunna vara hemma och sovit, det hade gjort med nytta!

I allafall, så hade vi andra som inte fegade ur helt tiden tråkigt till en början, men sen så gjorde vi det bästa av det och hade riktigt kul! :)
På morgonen så började vissa tröttna och bli små irriterade, men sånt händer eftersom att när man blir trött så sviker humöret ganska bra!
När jag kom hem så åt jag frukost och sen gick jag o la mig vid halv 9 eftersom att det var Scooby DobyDo på tv! :)

Näe, nu är klockan snart 6 och jag måste förbi kussen o kolla katterna!
Ikväll blir det en superlugn kväll, kanske en film och sen sussa tidigt, eftersom att ska jag fortsätta och vara vaken sent på nätterna så kommer jag bli knäpp! ;) haha
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar