onsdag 29 december 2010

Dag 11 – Mina syskon

Ha! Detta är lätt!
Jag har en bror som heter Linus och han är 15 år, men ibland kan jag tro att han är typ 7 eftersom att han kan ha ett sånt betende, fast.. Så är jag själv ibland! haha

Min bror är tyo den bästa även om vi bråkar och tjafsar mycket.. Linus har en förmåga att alltid vilja spegla sig i min spegel och det värsta är när han ska börja och visa sina muskler.. Så less på det liksom!

Jag har levt ihop med Linus i 15 år och ibland när jag tittar tillbaka på bilder så vill jag att han ska bli sådär liten igen eftersom att han var supersöt då, fast det är han ju idag också! :)
Hm, vad mer ska jag skriva om min bror?
Han är väldigt duktig på fotboll o innebandy, har kommit med i länslaget så han ska åka till Karlstad och spela SM nu i Januari! :)
Hoppas det går bra!
Sen har jag inte så mycket mer och skriva om honom!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar