onsdag 29 december 2010

The last song

Japp, nu har man sett The last song och jag säger bara det.. fan vad sorgligt genom hela filmen!
Ronnie flyttar till sin pappa under sommaren där träffar hon Will som hon blir förälskad i honom, men under sommaren när hon är där så dyker det upp en massa problem!
Ronnies pappa får canser och hon bestämmer sig för att stanna kvar med sin pappa tiden ut!
Jag säger bara det fyfan vad jag grät när jag såg den!
Skulle jag själv sättas i en sån situation att någon av mina föräldrar skulle dö, jag tror att jag skulle brya ihop och hamna i botten och det skulle ta sjuk mycket tid att ta sig upp därifrån!

Men filmen var otroligt bra! :)
Rekommenderar verkligen den, det har verkligen fått upp ögonen för mig!

Man ska njuta av det man här, för när det väl försvinner då inser man verkligen hur bra man har haft det!
PussHej <3

1 kommentar:

  1. SV: vi drev om skorna, hade aldrig lagt ner 4500 kr på ett par skor :)

    åhh the last song, den vill jag se:D

    kram

    SvaraRadera