torsdag 28 oktober 2010

Kungarna av Tylösand

Okeej, idag så var det sista avsnittet av: Kungarna av Tylösand!
Jag säger bara det.. fyfan vilken serie, typ det roligaste på evigheter!
Nemo o Jocke, dom var verkligen som två härligatse människorna i huset! Men det bästa var ändå när Nemo började med SKÄGG! haha fan vad jag garvade!
Ordet är egentligen jävligt roligt, skägg.. haha!

Synd bara att det är slut nu, jag tycker att det ska komma en säsong till, men samma deltagare så får man liksom se om dom har förändrats! För det är faktiskt väldigt roligt och kolla på sånt där! Dom går och handlar i täcke, dom fiser överallt, har sex på toan utan att låsa och det är bara knas och då är det roligt och skratta!

Näe, nu ska jag spela 500 med Lisa och sen ska jag krypa ner i sängen och kolla lite tv, imorgon blir jag hemma eftersom att det verkar vara en släng av magsjuka!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar