onsdag 27 oktober 2010

Inte igen, magsjuka?

Okeej, idag är det Onsdag och jag har fått magsjuka!!
Kan det bli bättre? "/
Jag har fan varit förkyld, haft feber, åkt på bihåleinflammation och nu magsjuka, jag kan ju inte ha mycket till immunförsvar kvar! :(
Det är inte alls och vara sjuk!

Det började imorse med ont i magen och illamående och sen vände det och blev lite bättre men senare på dagen, så vände det totalt.. trodde att jag skulle spy flera gånger, men det gick över! Vid lunch när dom kom in med matvagnen på praktiken då var det nog, det vände tvärt och jag vart tvugen och spy.. fyfan vad jobbigt, jag tog mig inte ens hem utan var tvungen att spy på praktiken.. jävligt jobbigt!

När jag kom hem så gick jag runt ett tag och sen la jag mig i sängen för att kolla på tv, och sen somnade jag! Nu har jag fortfarande ont i halsen.. det känns som att det har fastnat mat i struphuvudet.. jävligt jobbigt!! :(

Blir hemma resten av veckan.. ska krya på mig helt! Jag redan mailat HS och snackade idag med personalen på praktiken! Känns tråkigt och vara hemma, men jag behöver det!
Näe, nu ska jag hämta lite vatten och sen kolla en film!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar