fredag 29 oktober 2010

Det trodde jag aldrig om er

Älskade Carro o Lisa, ni fattar säkert redan hur mycket ni betyder!
Idag när jag städade så hittade jag en lapp med en text till er som jag skrev för ett halv års sen, men den kom aldrig upp här, men nu kommer den!

"Er kan man verkligen räkna med, i vått och torrt. Ni finns med mig i mina dåliga och bra dagar, vi känner samma saker ibland och vi är väldigt lika varandra, mer än vad vi redan tror/vet.
Har jag en dålig dag, så hjälper ni mig, stöttar och ger tips.

Jag trodde att jag aldrig skulle kunna hitta vänner som er, varje gång det är vi tre så för länger vi livet genom att skratta! Tillsammans är vi tre flugor i en smäll, allt blir tokigt på ett bra sätt med er två. Ni lyser upp min dag bara genom att smsa eller ring!

Jag älskar er för dom ni är, det ska ni veta, ändra aldrig på er utan att säga till först!
Ni stöttar mig som jag stöttar er! Ni är världens bästa gubbar, kom ihåg det!

Det går inte en dag utan att jag tänker på er, mina älskade, underbara vänner!
Helge Håkansson älskar Hubert Kurting o Helmer Blomming"

PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar