torsdag 16 september 2010

Nervös till 1000

Jaha.. nu sitter jag här på praktiken och har planering så jag tar tillfället i akt och bloggar lite! :)
Jag har varit sjuk i två dagar och idag känner jag mig mycket bättre.. skönt tycker jag eftersom att i helgen är det BBD i Arcus, för er som inte vet vad det är så är det en Starta-upp-säsongen- Cup i Arcushallen.. såklart handlar det om basket! ;)

Idag kommer det två elever från Barn-och Fritidsprogrammet Lärlings 1:or och jag ska visa runt dom på mitt "jobb" (kan fortfarande inte kalla det jobb efter snart 3 år)
I allafall så ska jag visa runt lokalerna, vad vi gör, mm.
Känner mig supernevös! Snart går det över! :)
Bara dom kommer hit och jag möter dom på ett trevligt och possitivt sätt, tur att man vet vilka två dom är i allafall! ;-)

Näe, nu ska jag snabbkolla Fejjan och min mail och sen skriva ihop lite småpapper också.. haha låter lite som kontorsarbete och det är det fast man "jobbar" på dagis! :)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar