tisdag 21 september 2010

Fredag - Tisdag

Hoppsan, jag har visst inte bloggat sen Torsdags!
Jaja, i Fredags så gjorde jag inte speciellt mycket var med brudarna och sånt! :)
Lördagen vart det att spendera på Arcus, på kvällen så åkte vi till gården och var lite i sporthallen, men lite senare ringde Olov till Lisa och han undrade om vi ville komma förbi, så vi hamnade på fest med en massa knasigt folk! :p

Haha, hela kvällen var superknäpp.. småbråk, ett trasigt toalock, störningsjournen, mm
Men själva kvällen var väldigt bra!
Söndagen då vart man sittades på Arcus igen! :) Matcherna gick bra.. eller nja dom gick sådär.
Senare på eftermiddagen vart det dansen med Lisa o Carro såklart! :D

Och nu igår och idag så har jag bara legat i sängen eftersom att jag har blivit dunerförkyld.. det gör ont i alla leder i kroppen och halsen är alldelens knas!
Jaja, det finns inte så mycket annat att göra än att sova hela tiden!
Näe, nu ska jag kolla lite film och sen.. haha sova såklart!

Idag blir det ingen puss eftersom att jag är förkyld ;)
haha det blir bara ett:
Hej! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar