tisdag 14 september 2010

H-vete

Jag säger bara det.. fyfan vilken jävla dag igår o idag -.-

Igår när jag kom hem till min familj så började det så dåligt.. Katten hade spytt i min säng och sen kissat på golvet.. som om det blev bättre då:
Näe!! När vi skulle hämta Heidi o Johan på flygplatsen så var det broöppning på Bergnäsbron så vi vart lite sena.. Sen när vi skulle tillbaka så var det broöppning igen!! Sugigt!

Jaja.. sen imorse så vaknade jag och hade ont i kroppen, huvudet och halsen så jag har varit hemma idag.. sovit i princip hela dagen.. och nu ikväll så har katten kissat i min väska också.. såååååååå less! Imorgon blir jag hemma också eftersom att detta måste ge med sig till på Torsdag! Ska även tvätta imorgon!

Näe, nu ska jag skriva lite med Lisa och sen kolla lite tv och sen sova igen!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar