söndag 12 september 2010

Veckan

Okeej, nu är det länge sen! :P
Jag har som sagt flyttat till Örnäset i Tisdags så.. många nya saker i det "nya" hemmet ;)
Haha, såhär ligger det till:
Kusinen och hennes kille har rest iväg och lämnat hunden och katterna hemma så jag bor med dom, riktigt mysigt! :D

Jag känner mig mer mogen egentligen.. laga mat varje dag, diska, små städa, gå ut med hunden, mata alla djuren, mm.
Men just i veckan har jag insett att jag vill egentligen inte flytta hemifrån ännu eftersom att det finns inget att göra på kvällarna när man sitter ensam.. bara zappa mellan kanalerna!

Men jag har haft Lisa här i princip varje kväll! Carro var här första gången och sen har Lisa o André kommit förbi också!
Vi har spelat Wii hela veckan och jag o Lisa är helt knäppa när vi håller på att förlora! Vi är så grymt tävling inriktade! ;-)

Annars så har veckan gått väldigt bra! Praktiken flyter på och skolan lika så!
Träningarna är också igång och det är väldigt roligt! Till helgen så är det BBD.. Alltså Basket Bollens Dagar i Arcus hallen :D

Ikväll/natt är Lisa här så vi spelar Wii Sports och käkar lite gottans ;)
Näe, nu ska jag vara ännu med social med Lisafisa! :D
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar