söndag 8 augusti 2010

Lördag - "Efterfest"

Ikväll så var det verkligen den värsta LK kvällen.. Allt gick bara åt helvete!!
Vi tappade bort varandra, missade dom banden vi ville se.. vi gick och små irriterade oss på varandra så till slut gick allt käpp rätt och helvete!!

Fyfan.. men jag tror inte att det var det enda som bidrog eftersom att det blir för mycket folk runt omkring också.. Det finns folk som knuffas och trängs och då blir man själv irriterad för att dom gör så och sen går man vidare och gnäller på sina kompisar!

Och jag säger bara det.. Ikväll/natt så såg jag Lisa förbannad!
Jag har verkligen aldrig sett henne så arg.. det var väldigt obehagligt, men är man arg, så får man vara det! Det är bättre att få vara arg ett tag och sen lugna ner sig.

Jag har fan gråtit typ 6 gånger för att jag vart så less på folk, och en massa annat, det kändes bara som att nu viker sig benen och jag faller ihop, huvudet var totalt slut, benen orkade inte mycket, jag hade ont i magen för att jag var hungrig.. Hög musik, mycket folk gjorde bara saken värre!!

Nu sitter jag här, klockan är4:15 och jag är snart påväg i säng.. Är väldigt trött, mentalt sätt.. Alltså i huvudet!

Tyvärr vart det inte att snacka med ”ni vet vem” för att han hade typ inte tid, men jag får väl göra som alltid annars.. SLUTA DRÖMMA!!!
Att jag aldrig lär mig -.-
Jaja, nu ska jag kolla tv och sen sova!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar