lördag 7 augusti 2010

Fredag - Fest

Igår Fredag alltså så var det LK igen ;)
Vi började hos Bia vad 4 tiden och hade väldigt roligt, jag o Carro åkte på Henriks longboard och så mitt i allt så skulle jag prova sitta på den, Carro med, men då fick den fart på nått sätt så jag föll av och slog svanskotan.. ont ont!

Sen åkte vi buss till Örnäset för att förfesta lite hos Joel.. han spelade gitarr så vi hade lite allsång ;)
Vid halv 9,så drog vi in mot stan!
Jag fick äntligen byta mitt lilla skit band som satt för hårt!

När vi kom in så skulle vi kolla på ett band, Hoffmaestro, men det var så mycket folk vid scenen så vi gick, Jag o Bia till kafelino tältet och när vi satt där så kom det tre killar som satte sig bredvid oss och började snacka.. Den ena såg väldigt bra ut! ;)
Den andra var typ jättefull och den tredje ville bara dansa.. Jag skämdes ganska så mycket! :P

Senare på kvällen vart det bitchfight.. inte roligt alls! Jaja.. sånt händer antar jag!
Men vi hade väldigt roligt.. Tyvärr så fick kvällen såklart en tråkig händelse också!
Lisa fick vi skicka till sjukan.. Hon fick en järngrej i huvudet så hejdå LK och tjenna sjukan!
Det var riktigt obehagligt.. Man står kvar inne på området och känner sig maktlös eftersom att man kan inte hjälpa Lisa!

Jaja, ikväll är det en ny kväll! Och nu jävla ska vi ha kul!
Nu ska jag äta lite.. Bia, min älskling har lagat mat! ;)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar