onsdag 21 juli 2010

Världens sötaste..

Idag när jag o b-rudarna var på stan så stod det, jag lovar, VÄRLDENS SÖTASTE KILLE.. utanför Smedjan och delade ut blad om "Grease!" Jag lovar vilken tjej som helst skulle kunna hålla med oss, han var sååååå söt :)

Jaja.. vi gick runt och kolla på lite saker, jag köpte 2 smörknivar på Lagerhouse! ;) Det är bra och köpa sånt smått under ett år, så måste man liksom inte shoppa allt när det väl är dags att flytta! :P

Jag känner ibland, skönt och flytta, men jag vet att jag kommer sakna ensamheten :/
Det blir väl att skaffa sig en katt i allafall när man flyttar, fast det är ju ett år kvar!

Ikväll ska jag kolla klart filmen jag började se igår tror jag det var! Jag har ju sovit si sådär en 2 timmar så jag orkar vara vaken ett bra tag nu!

Just det!!
Jag upptäckte nu i veckan att jag är en nattmänniska eftersom att jag kan sitta och kolla film till 4 varje natt om jag vill, jag är svinpigg vid 3 tiden!
Näe, nu väntar filmen :)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar