måndag 19 juli 2010

Long time ago

Okeej, som ni kanske har märkt så bloggar jag inte speciellt mycket! :P
Det är för att jag känner inte riktigt att jag "hinner" haha rättare sagt jag prioriterar inte det på samma sätt längre.. eller ja bloggadet kommer igång igen till hösten! Sommaren är ju ganska full med andra saker! ;)

Jag har varit väldigt mycket med Lisa under förra veckan eftersom att hon har varit ledig, vi har varit och solat.. och sovit hos Bia! I helgen har jag varit till stugan med familjen också.

Idag har jag varit på stan med Lisa o André.. Jag köpte en tröja på Gina Tricot för 29 kr.. billigt billigt! ;) Och såklart ett par skor för 99! Det är dom på bilden! :)
Erkänn fina? :D
Me, love it! (L)

Ikväll ska jag bara kolla film och sen sova! Imorgon blir det och åka ner till hertsön och sova hos Bia med katterna och tjejerna ;)
Näe, filmen kan inte vänta längre!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar