lördag 10 juli 2010

Torsdag

På Torsdagen så gjorde vi inget speciellt.. Vi var och körde litegrann jag o pappa!

Vi backade på en smalväg.. inget roligt alls :P
Sen så var vi ut till växthuset och backade längst med hus väggen och en massa mer.. In på en liten skogsväg och sen tillbaka till OK och fler små ställen ;)
Vi backade även på det fula fotbollsplanen!

Jag ljuger inte när jag säger att Vittangi har typ den finaste gräs fotbollsplanen i hela Norrland! :)

När vi hade åkt en sväng runt Konsum så såg pappa att Moster var påväg hem och vi drog en Konsum ragg och mötte upp henne! ;)

När man åker till byn så känner jag alltid att jag skulle vilja flytta dit, men inte själv, jag vill liksom inte lämna mitt liv här och starat ett nytt! Men det skulle vara roligt att prova och flytta! :)

Sen på kvällen var jag o Linnea o Linus så övertrötta att vi skrattade och typ allt där ett tag! ;)
Det vart även att packa ner lite saker till dagen efter!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar