lördag 10 juli 2010

Fredag

Fredagen bjöd på en massa!

Vi åkte från byn vid 11 kanske och då var Pajala Marknad i siktet!
Såklart somnade jag i bilen och när vi kom fram så gick vi ett varv.. det var inget speciellt egentligen!
Jo jag träffade Lisa o Maja.. Lisa är en av mina små tjejer i basketlaget!
Så jag snackade lite med dom och sen gick vi runt där och vi gick in på OK där också och köpte dricka o glass!

Sen var Juoksengi nästa!
När vi kom fram dit så fick vi äta och sen var det bara att gå ut och leka med Anna o Matilda.. som vanligt blev det dunk, och knutgubben!

Det är klart att det är roligt att träffa sina kusiner.. men springa runt i flera timmar är inte riktigt min grej ;)

Vi fick lunch o middag där och jag säger bara det! SHIT vad gott det var! Tusen tack för maten!
Mellan lunch och middag så fick Anna oss att göra änglar till Ann-Britt som fyller år på Måndag!
Jag ska lägga in en bild lite senare.. dom vart såååååååå söta! :)

Vi var inte hemma i stan förän vid 23 kanske! :) Och då var det bara att packa upp lite.. kolla datorn och sen sova!
Linnea sov ju här för att hon missade sista bussen hem till Piteå, men det gick bra!
Sen var resan över!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar