söndag 6 juni 2010

Lördags"godis"

haha okeej :P Jag kom hem för ungefär en timme sen, jag o Carro o Lisa bestämde oss för att cykla till G-stan alltså till André och det var väldigt spännande eftersom att vi hade gjort en massa skoj under dagen! ;)
Jag ska dejta Sebbe och Carro ska dejta Per och Lisa, ja hon ska dejta Bertil.. haha alla det är Andrés kompisar!

Haha, vi har "spått" varandra och då blev det bara så ;)
Jaja, men vi cyklade till G-stan och det var väldigt jobbigt där ett tag för att det var så kallt, men roligt hade vi efter vägen! ;)
Väl hemma hos André så spådde vi honom och hans lillasyster Fanny och dom kommer inte vara så lyckliga med sina partners men dom kommer över det! ;)

Före 1:00 så bestämde jag och Carro att vi skulle börja cykla hemåt och vi åkte från G-stan 1:10 och 1:45 var vi inne i stan så det gick väldigt fort, sedan följde jag henne till Statiol och så stod vi där och snackade ett tag!
Och nu sitter jag här, väldigt trött.. Ska gå och krypa ner i sängen nu!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar