söndag 6 juni 2010

Friday I¨m in love.. NOT

Hoppsan, länge sen sist ;)
I Fredags var och klippte mig.. det var lite för kort tycker jag, men väldigt fint ändå! Detta gjorde jag innan idrotten som var enda lektionen.. och den började 12:40 så det var väldigt lugnt!

På Idrotten spelade jag fotboll med Jamal och det var väldigt roligt eftersom att vi stod och passade genom hela K-Hallen :P
Efter idrotten så skyndade jag mig iväg på NK och skulle göra bort ett prov och såklart fick man G!! :D Superglad för då slipper man IG i slutbetyg på NK:n!

Efter provet åkte jag hem och sedan käkade lite och små städade i mitt rum och sedan bar det iväg till UH! Äntligen var AL där så man han prata en massa med henne!
Kvällen bjöd på Chicago och sedan en "Hej Knäckte" där jag såklart förlorade för att jag inte han med, men det var superroligt, hade såååååå förbannat ont i magmusklerna efteråt! ;)

Efter UH cyklade jag hem och så ringde Carro och undrade om jag skulle komma och vara sociala med henne o Lisa, så 5 min senare så var jag iväg igen! ;)
Hemma hos Lisa så spelade vi kort och chillade :P
Sammafattar man dagen så var det väldigt mycket bra, G i NK, fick äntligen träffa AL efter en lång tid, spelade Hej Knäckt med folket och avslutade kvällen/natten med mina två bästa tjejer!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar