tisdag 11 maj 2010

Stockholm - Måndag

Jaha, nu sitter jag här hemma i Luleå.. Känns tråkigt, vill vara ännu mer i stockholm! :)
Igår var vi till Fryshuset (se tiden på inlägget) och träffade Babek som visade oss runt i Fryshuset.. Jag säger bara det.. Fyfan vad fint det var! :D
Klart man skulle vilja flytta dit och börja plugga om fast på Fryshuset!
Han visade oss deras skatehall och det var sååå fint, vi fick även se deras arena!


Efter fryshuset gick vi runt på stan och så var vi o käkade på T.G.I Friday! Alltså Thank Good It´s Friday! Väldigt god mat! :)
Efter middagen så gick vi runt som sagt på stan och sedan åkte vi ut till Arlanda och satt där tills flyget skulle gå hem.. Jag tror.. haha! Jag VET att alla var mer eller mindre trött på hemresan!

Men jag tror nog att jag kommer försöka att söka mig en lägenhet i stockholm och flytta dit, det är en sån fin stad och den är väldigt stor att upptäcka! :)
Som sagt.. snart så kommer jag sitta där i Stockholm och söka jobb.. Jag kanske tar ett år där nere och sedan kommer tillbaka! :)

Hela denna resa har varit ett ända stort äventyr med en massa nya och bra egenskaper, jag har fått mer insikt på dom man har varit dit med och jag tycker att man själv har fått mest insikt på sig själv i deras sällskap! :)
Jag kommer alltid komma ihåg denna resa med er! Älskar er <3 <3 Men just nu så vet jag att min säng ropar på mig! Så God Natt allt folk! PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar