söndag 9 maj 2010

Stockholm - Söndag


Just nu sitter vi på AL o Classes rum! :)
Sandra och gänget sitter i bubbelbadet och resten chillar i sofforna!

Idag stod som sagt gröna lund och skansen på programmet.. Vi åkte till Skansen först och tittade på alla djuren.. Väldigt roligt :)


När vi började känna oss less så gick vi till Gröna Lund, där åkte vi allt som sagt.. allt från tekopparna till Fritt Fall!
Jag åkte Fritt Fall för första gången, ASKUL!! :D
Jag trodde seriöst att jag skulle dö när det släpptes ner.. Inget hängde med kändes det som ;)
Vi åkte även Katapulten och det var det roligaste.. haha ni skulle verkligen sett Maids min andra gången vi åkte.. haha jag tyckte att det var så roligt att jag skrattade bara, medan resten skrek ;)

Imorgon så kommer det tråkiga såklart.. Hemgången :(
Tänk vad roligt vi har haft det nu under dom här dagarna.. allt från sova på nätterna till Fritt Fall på 80 meter :D
jag kommer verkligen åka hit fler gånger med en massa kompisar :D
Näe, nu ska vi verkligen chilla lite här!
Ett citat från Nikita: "Jag ser ut som en grekisk Gud!"
PussHej <3

2 kommentarer:

  1. haha självklart.. haha.. vi åkte den först av allt! ;)
    Men den var inte rolig eftersom att det var så jävla äcklig.. Jag tycker att det ska vara lite roligt! :D

    SvaraRadera