söndag 9 maj 2010

Stockholm - Lördag

Vi vaknade 7:30 och låg och drog oss ungefär en kvart, sedan ner och äta frulle.. väldigt smarrigt :D Det är hotellfrukost till och med! We like it! <3>Vi åkte ut till polishögskolan och tittade på en massa olika sorters polisjobb :)

Vi fick testa laser skjute och det var ganska svårt! Grattis Josef som träffade närmast! :) Efter en stund så gick vi upp mot deras egna lilla samhälle.. alltså det var som att stå i en film.. Det kom en polisbil körandes och sedan fick vi se gärningsmannen som bar kniv! Det var väldigt spännande! :D På Polishögskolan så såg jag även en kändis.. Den dansande grisbonden Karl-Petter.. Coolt! :D

Vi gick sedan till Eso en gammal pensionerade polishund som skulle få jobba lite.. han skulle få bita i en sorts kudde som man har på armen! Alla testade inte.. men AL fick ett lite skrap sår på armen från Eso! Men sånt får man tåla! ;)

Efter det så for jag o Sara in till stan och köpte skor :) Det är sååååå förvirrande med Stockholms alla små gator.. men vi var inte tillbaka förän 18:30 ungefär! När vi skulle tillbaka till rummen så tog vi tunnelbana och gissa vem man såg då? Om inte Amir från Gaybloggen och Kissie.. Jag måste medge att jag tycker att hon såg sliten ut.. Är man en stod bloggare så kan man väl åtmistone måla på lite smink på sig.

Ikväll har vi varit på Bio, pojkarna är ute med Sandra och tjejerna har varit på Bio med Per! Efter bion drgo vi hit till rummen och nu ligger både Sara o Celina och snackar i mobilen.. ska ringa min mamma innan jag ska sova också! Näe, nu måste jaf rappa på!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar