söndag 9 maj 2010

Stockholm - Fredag!

Igår alltså Fredag så samlades vi på Kallax flygplats 13:30!
Jag blev mött av Arash i rollstol vid ingången :)
Sa hejdå till mamma och sedan började vi checka in alla väskor.. det tog ett tag!
Sedan förbi säkerhetskontollen.. tyvärr tjöt det för mig, jag hade på mig ett par örhängen.
Vi gick upp och åt lite glass innan vi skulle gå på flyget.. Väl inne på flyget fick jag fönsterplatsen och det var bra till en början men sedan fick jag sånt tryck i huvudet så jag gav upp och bytte med Celina o Sara :)

När vi landade så skulle vi hämta väskorna och det tog ett bra tag.. "Vilken väska har jag?" sa dom flesta.
När alla hade fått sin väska så gick vi till Arlanda Expressen och tog den in till T-Centralen.
På T-Centralen mötte vi upp Sandra.. Jag o girlsen kom fram till att hela Luleås befolkning var säkert på T-Centralen! ;)

När vi hade fixat alla SL korten så åkte vi till vårat hem :D Packade upp och drog sedan till Burger King och det var inte speciellt gott.. jaja man offrar sig ibland :)
Efter maten så skulle vi motionera bort det med lite LaserDome det är samma sak som LaserGame :)
Mitt lag bestod av Maid, Nikita, Classe, jag o Sara! Såklart vann vi första matchen! :D

Efter LaserDomen så åkte vi tunnelbana tillbaka till rummen och sedan gick vi upp till AL o Classes Svit och vissa badade bubbelbad och andra kollade på tv! :)
Riktigt mysigt! <3 Alla gick vid 12:00 när alla lämnade Sviten, tjejerna gick och lade sig på rummen och pojkarna gick bara runt och var allmänt tyst ;) Tycker lite synd om Nikita för att han gick för att duscha och killarna gick ut och lämnade honom utan nyckel! Stackarn satt säkert där en kvart.. han hade tur att jag, celina o Sara gick ut för att kolla i korridoren, så vi ringde Maid och han fick komma tillbaka och släppa in Nikita. Under natten har grannarna i rum 308 snackat säkert till 02:00 i natt -.- Jaja, om man sammanfattar min sömn så har jag inte sovit mycket alls..
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar