fredag 14 maj 2010

Sista dagen som man är omyndig!

Okeej, idag är det fredag :) Skönt att vara ledig från skolan!
Men vad ska jag hitta på idag då? hm, jag vet faktiskt inte.. Men jag tror nog att jag ska förbi UH ikväll en sväng bara för att kolla läget.. Men jag blir nog inte där hela kvällen.. haha eller så blir jag det ;)

Imorgon så fyller jag för fan 18.. känner lite ångest med tanke på att jag blir myndig, det betyder ju alltså att allt jag gör får jag själv stå för.. Shit, jag blir gamal imorgon.. OMG!
Men vad ska man då hitta på sista dagen som omyndig?
hm, jag hade funderingar imorse när jag gick upp, på att råna Swedbank i stan ;)
Haha, 18 bast och några miljoner ;)
Näe, det skulle jag aldrig göra! Men nu får man verkligen börja sköta sig, om man inte gjorde det tidigare såklart, Men jag sköter mig alltid! Har inga planer på att hamna hos polisen!

Men som sagt, dagens äventyr är inte alls stora, snarare tvärtom.. ska sitta och lyssna på musik hela dagen, kanske städa mitt rum lite om jag nu ids ;)
Just det!! Nu kom jag på vad jag egentligen skulle göra, jag skulle ju baka tårta! :D
Får väl göra det istället för att sitta här då!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar