fredag 14 maj 2010

Narnia igen

Okeej, nu har jag sett Narnia 2 igen :D
Shit vad jag gillar den filmen.. det är bara synd att det dröjer så länge innan man får se Aslan alltså Lejonet :)

Han är verkligen min favorit.. Men ni som har sett den, har ni sett Caspians ögon, OMG man dör typ när man tittar på honom! haha det är ju typ sexigt med så bruna ögon! ;)

Men i allafall nu när man ser såna där filmer men en massa olika djur och människor.. Jag tycker mest synd om alla djuren som typ skadas och dör i filmerna liksom.. Människorna skiter jag typ i för att det är ju liksom en god och en ond sida, men djuren kan ju liksom inte välja sida, det måste vara därför jag tycker så synd om dom!

Jag får väl se om jag ska kolla mera film idag eller vad jag ska göra.. Någon tårta blev det inte.. inte ännu i allafall, ska vänta tills mamma kommer hem, hon vet helt säkert hur man ska göra! :)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar