lördag 22 maj 2010

Storsand, Gültzaudden

Jaha, jag har nyss kommit hem från en fartfylld kväll med en massa roligt ;)
Vi började med att cykla ut till Storsand och var där och grillade med en massa trevligt folk, vet knappt hälften!
En av Andrés kompisar, Lampa hade drukigt lite för mycket och hans skulle skjutsas hem och när han skulle gå så fick alla varsin kram! :)

När folket började dra så satt vi kvar ett bra tag innan vi upptäckte, fan nu drar vi också! Tillbaka till stan och sedan ut till Gültzaudden.. Det hade typ alla människor dragit iväg så det var bara några brudar och Gabbe o Nicke kvar typ.. Men sen så drog brudarna också så vi satt där och försökte få igång elden så att vi blev varma!

Kvällen var väldigt rolig med en massa skratt och kramar såklart!
Det var enormt skönt att vara tillbaka med sina älsklingar igen, kan inte fatta att jag orkade 2 veckor utan er!
Men nu måste jag hoppa i säng, för jag ska springa statsmaran om 10 timmar och 15 min! ;)
Önska mig lycka till!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar