torsdag 20 maj 2010

Sunderbyn, Boden, Hem, Stan, Tunavallen

Okeej, idag har jag varit till läkaren för sista gången, skönt! :D
Efter sjukhuset så åkte jag o mamma till Unbyn och bytte bil och åkte vidare till Boden med Raija o Vikke ;D
I Boden så käkade vi på Dagobert och sedan snurrade vi runt på stan.. Jag hittade en väldigt söt kjol och 5 par låga sockar :)

Efter besöket i boden så åkte vi tillbaka till Unbyn och bytte bil och åkte hem! När vi kom hem fanns det mat klart så det var bara och äta!
Efter middagen så åkte jag till UH och var social med folket där en sväng, vi spela kubb.. Väldigt roligt!

Vid ungefär halv 9:e så tog jag o Celina bussen ut till Tunavallen för att kolla på lite fotboll, brossan spelade!
När vi satt på bussen så kom Celina på att hon hade glömt solbrillorna på UH så jag ringde Maid och han var snäll och kom förbi på Tunavallen med dom! Tack! :D

Såklart vann brossans lag med 6-1!!! Grattis!
Jag ska snart gå och sova, för jag har varit vaken sen 5 imorse.. Tur att vi har lite sovmorgon imorgon också så! :D
Näe, nu ska jag kolla min mail och kolla om det är värt att kolla lite på tv innan jag ska sova! ;)

Just det! Kan även meddela att jag har fått sommarjobb på Bergstadens Förskola där min mamma jobbar ;) Ska vara där dom tre första veckorna efter skolavslutningen!
Nepp nu ger jag mig! God Natt!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar