lördag 22 maj 2010

For the first and the last

Jaha, nu har jag duschat efter Stadsmarna, jag säger bara det.. Detta var första och sista gången jag går den!
Det var skönt att gå den första kilometern, men sen när man kom till 4 km då var jag less.. Men genom stan var inte alls rolig, asmycket folk som sitter och dricker öl på Roaster och tittar på alla som springer förbi!

Jaja, när man kom till andra vatten kontrollen kände man shit, tre kilometer kvar! :D
Och just då så gick benen av sig själv.. det var precis som om kroppen inte riktigt hängde med benen! Men när jag kom ikap Elin o Therese så kändes det precis tvärtom, kroppen ville framåt, men inte benen! Det var en riktigt plåga..

Men såhär i efterhand så kändes det helt okej faktiskt.. Är riktigt nöjd med att jag gick 10 kilometer :D
Ikväll ska jag till Helmer o Hubert en sväng, sedan ska jag dra vidare till Gud! :)
Men nu måste jag torka håret och fixa till mig lite innan jag ska dra iväg!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar