lördag 22 maj 2010

Du är ett mysterie

Allt känns konstigt med dig.. När du är ensam så är du en helt annan person än om du är med dina kompis.. Jag kan inte riktigt förstå mig på dig! Du är som ett helt mysterie!
Du och jag har en hemlis som säkert inte många vet om.. Om man vet vad man vill ha så kan man inte göra som du gör.. Snälla försök att förstå det egentligen!
Det enda jag vill, det är att lära känna dig från din mjuka ensamma sida, för jag vet att det finns en sån där någonstans inom dig!

Men just nu har du satt mig mitt emellan och det känns inte helt okej.. Du är såklart min vän.. men just nu så känns det inte riktigt så.. Jag vet inte hur jag ska beskriva det! Men både du och jag vet att vi är vänner, men frågan är bara om hur länge till!
Du anar inte hur rädd jag är för att förlora dig! Du skiner alltid som en sol, och då blir man själv glad även om själva dagen har varit piss!
Det var bara det jag ville säga till dig!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar