onsdag 19 maj 2010

Den du är

Jag vet att det finns en snäll lite människa inom dig som vill öppna upp sig!
Jag har pratat med dig väldigt många gånger och jag vet att du är en av dom snällaste som jag känner så länge men är ensam med dig!
När man pratar helt själv med dig så pratar du på precis som om man har känt dig länge!
Du kommer med tips och råd och sedan så hjälper du en om man har problem.. Men egentligen så tror jag verkligen att du är en feg människa som liksom inte vågar stå upp för det du tycker om dina vänner är i närheten!

Jag hittade en låt som texten passade väldigt bra in.. Texten är ihop klippt så ni vet det! :)

Solblekt hår och bruna ögon
Ett leende som gör att allt blixtrar till
Mina vänner de brukar säga
Ta det lugnt försök att verka cool
Men allt som jag vill är att krama dig
Om jag bara hade mod!

Sådär.. det beskriver ganska bra eller hur? ;)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar