onsdag 19 maj 2010

Loka som hårinpackning

Jaha, idag har man som sagt varit och grillat på Gültzaudden :)
Mysigt var det! <3

Den som badade först skulle få ett pris, jag o Sara gick ner mot vattnet för att kolla bara och då så tänkte jag va fan, klart jag vill ha ett pris och så ett dopp skadar ju liksom inte heller!
Vad tänkte jag egentligen på?? Skadar inte -.-
Jag doppade mig först såklart, men tyvärr så badade mobilen också i bikinin!!! FAN
Men efter mig så kom Maid.. Stackars skar upp ett sår i foten!
Jaja, när vi hade badat klart så gick vi upp och åt en massa gott!

Sedan så hittade AL en stor jävla pinne som hon började att slå folk med på röver bland annat ;)
Det slutade med att alla typ hade varsin pinne för att skydda sig :P Det var roligt att leka med pinnarna!

Men roligast var när Maid gick fram till mig och jag slog till honom i magen, då skulle han hälla Citron Loka över mig och han tänkte fan göra det.. Jag vart asrädd.. ville ju inte direkt cykla hem med loka i håret! Men precis när han skulle hälla så slog jag till flaskan och vem fick inte den i håret och nacken om inte Maid! ;)

Det var en väldigt mysigkväll :) Tack för trevligt sällskap, nu längtar jag till nästa gång! :D <3
Näe, nu ska jag gå o sova.. ska upp 5:00 imorgon!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar