lördag 20 mars 2010

Spännande samtal

Ikväll har jag varit på uh med folket, väldigt roligt att höra om gårdagen! ;)
Snackade med Maid och han berättade det mesta.. tycker egentligen väldigt synd om Arash..
Men i allafall, vi ska inte gå in på detaljerna :)
När vi stod och surrade jag o Maid så dök inte Arash upp när dom hade sagt så jag frågade vart han var och då sa Maid att han var i Sunderbyn.. Jag tappade hackan och frågade varför.. vart faktiskt rädd där ett tag.. Men i allafall så sa han att Arash var där.. men så log han och jag tog han inte på allvar.. till slut så kom AL och sa att han var där nere och jag kände bara att var en lättnad att veta att Maid bara skojade!! ÅH.. Han skojar alltid!!
Jaja.. senare på kvällen så började vi skjuta en pappersboll i sopkorgen.. och så började jag, Arash o Maid att "slåss" om den.. Alla tre dök efter den samtidigt och då tog jag tag i Maids ben för att inte själv trilla men hipps vipps så låg jag på golvet och hade väldigt ont i armbågen.. hade slagit den i kontakten på väggen.. och på min höft så satt Maid! Tur att han är så pass lång för han hade armen i ena väggen och fötterna i andra hörnet så han mosade inte mig.. tur det! ;)
Näe, det har varit en lång dag och nu ska jag sova!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar