lördag 20 mars 2010

Hairday

Om jag sammafattar inte av denna dag så har jag suttit vid datorn för mycket ;)
haha, ljug, jag har faktiskt dammsugit på morgonen och sen så har jag fixat mitt hår, tvättat, torkat, borstat, gjort två lockar på varje sida och sedan gjort mig en ny frisyr!
Det känns bra, ingen lugg som är ivägen!
Snart ska jag göra mig helt klar och bara invänta att klockan blir 18:00 så jag kan fara till UH :)
Ikväll tror jag att jag ska städa ur lite skåp, jag vet inte riktigt varför, men det lät roligt! Och då skulle även min bror komma förbi och kolla in stället, ännu roligare! :D
Men det bästa är att jag o Josef delar på ett pass idag också! :D Skönt att slippa jobba hela kvällen utan vara där som en besökare och en stund!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar