tisdag 9 mars 2010

Long walk!



Jaha.. jag kom hem för ungefär en timme sen! :) Jag har varit ute och promenerat i 4 timmar!
Allt började med träningen på Örnäset.. redan innan det så hade jag o Celina bestämtm oss för att vi skulle ut och gå!
Vi tog sikte mot Storheden.. men under tiden insåg vi att det skulle vi aldrig orka, så vi gick från Örnäset till Östermalm och sedan till OKQ8.. sedan över till Mjölkudden.. under tiden hade vi smsat Arash och frågat om han vill följa med och gå.. men han sa att han var trött! När vi närmade oss Mjölkudden så ringde vi och frågade om han skulle med.. men han sa att han bodde längst ner på Porsön.. men vi trodde ju såklart inte på det så vi ringde till Maid och kollade! Maid sa att Arash bodde på porsön och att han själv var på hockey!
Sedan forsatte vi gå till Coop Arena och under tiden så kollade jag med Maid om han skulle in till stan efteråt, så vi väntade utanför Coop Arena på honom.. efter ett tag så kom han! Vi gick med honom in till stan eftersom att han skulle till Allstar :P Men när vi kom till stan så skulle våran buss gå om 15 min typ så vi följde med Maid upp till Allstar! När vi kom dit sa vi hejdå och jag o Celina gick upp mot UH, när vi kom fram så stod ett fönster på glant så jag ringde till AL, inget svar.. jag ringde till Sussie och hon hade stängt av mobilen.. så jag gjorde en chansning och ringde till Mimmi och hon skulle försöka få tag i någon! Just efter det så skulle bussen gå, så Celina sprang till bussen och åkte hem! Jag vart kvar utanför UH och under tiden smsade jag till Arash och frågade vart han var.. en stund senare så kom Mimmi dit och vi gick in och stängde fönstret! :)


Sedan kom både Maid o Arash dit för att kolla.. Sedan vart allt bra med det, men då var det ju bussen som sagt.. det var typ 20 min innan den skulle gå så jag hängde med Arash på en lite promenad till GodisHuset och där så gick jag åt höger och han åt vänster.. Så gick jag ensam hem förbi golfängen och efter sjön! :)
När vi gick från hallen var klockan 19:10 och när jag var hemma var klockan 23:14.. som sagt en lång promenad!
Men Celina så har vi pratat om viktiga saker, sedan när Maid dök upp så pratade vi om allmänna saker och skojade lite.. sedan när jag gick med Arash så pratade vi om allvarliga saker, mm! :)
Det var perfekt väder att gå i.. inte för varmt eller för kallt! :)
Näe, nu är klockan väldigt mycket och jag ska gå och sova!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar