onsdag 10 mars 2010

Detta trodde jag aldrig..

haha jag trodde inte att detta var möjligt! Alldelens för en stund sen så blev hon (inget namn.. eller vi kallar henne för DIG) snäll.. jag har ingen aning om varför! Hon kannske insåg själv hur "sur" hon var ;)
Men jag kände att det kanske vänder nu till något possitivt! Då skulle jag bli glad för att jag vill egentligen inte flytta!

Nyss pratade jag med en kvinna som jobbar här och hon tyckte att jag ska ta och söka ströjobb inom "skola, fritids, äldreomsorg, mm" eftersom att jag är så pass ung! :)
Det lät ju roligt att höra!
Men jag måste verkligen tacka DIG för att du verkligen försöker bättra dig, det är väldigt roligt att se!
Näe, plikten kallar åter till jobbet! Ska bara kolla när man kan börja söka sommarjobb!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar