lördag 20 mars 2010

Fredag natt

Senare på kväll/natten efter att vi hade spelat såklart, så gick vi upp på Max för att träffa Henrik och hans kompis :)
Dom käkade och vi satt och surrade med dom om typ allt, och hur dom skulle starta en ungdomsmotagning ;) haha lycka till killar!
När vi satt där på Max kl: 2:30 och då trillade det in en massa folk och det ver roligt :) Sen efter en stund så kom Omar så jag snabb surrade med honom!

Sen när vi gick från Max så ringde jag Maid för att kolla hur han mådde och så.. haha han var sådär.. han hade typ lite svårt att prata, men det var ändå roligt att prata med honom, dom verkade i allafall haft kul och det är ju bland det bästa! ;)
Måste fråga killarna hur roligt exakt dom hade! :)
Efter att jag hade pratat med Maid och surrade vi med Henrik och hans kompis en stund tills deras buss kom.. sedan sa vi hejdå och Linnea o Matilda följde med hem :)
haha jag var hemma vid 4:00 ungefär.. Så då kröp jag ner i sängen nästan direkt!
Men det var så roligt!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar