lördag 20 mars 2010

Fredag kväll


Jaha, idag hade jag skola som vanligt.. efter det så kom jag hem och gjorde typ nada, sedan så for jag till UH och satte mig o pratade med Mimmi o Johan, trevligt det :)
Vi pratade om att Johan hade borrat många hyllor! ;) Och att Daniel skulle spackla hemma hos Johan.. haha roligt det!
Senare på kvällen kom Josef förbi, han som jag skulle dela passet med :)
Jag hade smsat med Linnea under dagen och hon skulle komma förbi på UH då det var roligt eftersom att jag inte hade träffat henne på länge! Och hon kom inte ensam, utan hon hade med sig en massa roligt folk :D
Hampus, Jesper, Lollo, Matilda, Tobbe o Linnea var folket då! :)
Så jag tog dom på en rundvandring på UH och visade alla lokalerna, mm! :)
När det var stängningsdags så gick vi till deras "hem" och satt där och chillade och spelade lite spel! Jag tycker att det var en rolig kväll! :)
Tack för trevlig sällskap!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar