torsdag 4 februari 2010

Paradise Hotel

Igår så glömde jag bort att jag skulle blogga om Paradise Hotel!
Jag tycker att det var bra att Jackie o Patrik vann.. jag tycker fan inte att Erika o Kristoffer var värdiga vinnare, fråga mig inte varför!
Men haha det var bäst när dom skulle välja vem dom tyckte skulle vinna, och så gick John tror jag det var och ställde sig på Erika och Kristoffer och så säger han att det är för att det skulle bli lite jämnare! HAHA hur dum är han egentligen? :P

Och sen så ställer alla andra människor sig på Jackie och Patriks sida! Det var sååååå bra!
Sedan vart det ju en duell.. lite taskigt om en av dom hade vänt sig om och skjut sin partner.. men bra att dom delade på priset! :)
Smarta Patrik har låtit andra människor spela ut varandra istället för att han skulle behöva det! ;-) Riktigt smart!
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar