onsdag 10 februari 2010

Hjälp sökes!

Man gör ju val varje dag.. jag känner att vissa val jag gör går bara åt helvete!
Hur jag än gör så blir det fel.. Det ser ut som om allt är bra, men det mesta är egentligen bra, men inte allt!
Jag har även haft funderingar på att sluta träna tjejerna i basketen.. jag anser att deras utvekling har stannat av och när vi tränar på sånt som behövs så slamsar tjejerna bort det och hur roligt är det egentligen för mig som lägger ner minst 5 timmar per veckan för träningar? Det finns andra saker som jag hellre gör än är på träningen om tjejerna bara ska slamsa bort det!

Det finns en sak som jag alltid har velat göra och det är att sköta om en häst.. men jag får ALDRIG ens chansen att göra det eftersom att jag är allergisk.. men hallå? Om det går bra i stallet dom gånger jag följer med Celina så borde det ju gå att ta hand om en häst 1-2 gånger i veckan eller hur? :/


Sedan känner jag att jag har även haft funderingar på att sluta träna tjejerna i basketen.. jag anser att deras utvekling har stannat av och när vi tränar på sånt som behövs så slamsar tjejerna bort det och hur roligt är det egentligen för mig som lägger ner minst 5 timmar per veckan för träningar? Det finns andra saker som jag hellre gör än är på träningen om tjejerna bara ska slamsa bort det!

Sedan är det praktiken.. det är typ pest och pina att fara till dagis.. jag o min handledare går ju liksom inte ihop! Men jag vet inte riktigt.. jag är väl en sån människa som bara tror att allt blir bättre från dag till dag, men jag har börjat att inse att så är inte fallet!!
Jag har även många tankar om att byta till skola/fritid istället för dagis.. men jag vet inte riktigt ännu heller.. hur fan ska jag göra? :/

Snart ger jag upp allt liksom! Klart jag har hört om andra som har det jobbigt med typ allt på en massa olika sätt, men jag tycker att det känns bara som en tung sten i hjärtat som sitter kvar tills någon råkar trycka på rätt sätte då brister allt ihop!
Någon som har tips eller kan hjälpa mig?!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar