söndag 8 november 2009

Goda - och Dåliga nyheter

Jaha, jag kan ju börja med det roliga! Idag så är det ju nämligen Fars Dag! Grattis Pappa!
Sedan så fyllde Mamma år idag också.. nu blev hon gammal :P Nej men min mamma är inte gammal hon är faktiskt väldigt ung om man jänmför med en tant som är typ 80 år!
I allafall, Grattis Mamma!
haha eller Grattis Mamma o Pappa, älskar er båda <3
Sedan så har jag ju funderingar på att skaffa en hamster, råtta eller något annat lite djur :)
Får väl se om jag hittar nått!
Sen så gick vi på en promenad runt sjön jag, mamma, celina, chivas och regall, skönt med lite söndags luft. Ska försöka att få det som en vana att gå ut o promenera varje Söndag till och börja med ;-)
Men herregud, kvällen blev värre! Just nu fick jag veta att min farmor ligger på sjukhus, hon hade ramlat och slagit sig och hon som inte ser nått, stackars farmor!
Krya på dig, Farmor! <3
Shit kan det liksom bli värre? :(
Näe, nu ska jag gå.. + att Celina fixar mitt hår :) Kanske kan lägga ut en bild på resultatet!
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar