lördag 7 november 2009

Filmkväll

Jaha, snart är klockan halv 1 och jag ska bara skriva detta inlägg och sen sova :)
Men ikväll så hade Celina o Elin varit här och vi har kollat film. *host* JAG ha kollat film..
Vi såg Från andra sidan, en av mina favortit filmer.. den är såå rolig men ändå sorglig, se filmen så fattar du säkert vad jag menar!
Elin och Celina somnade ungefär mitt i filmen och roligaste var när Elin vaknade så tittade hon på mig och så satte hon sig upp och då sa jag att Celina sover så väck henne försiktigt.. men Elin väckte Celina på ett annolunda sätt.. haha hon skakade om hela Celle och sedan så kom CelleBelles kommentar: " Va? Är filmen redan slut?" haha ska hon säga som hade sovit ungefär 30-45 min :)
Men brudarna gick väl för ungefär 45 minuter sen och sen dess så har jag kollat på en film som gick på 3:an med Arnold Schwarzenegger och Jamie Lee Curtis i True Lies och jag säger väl att den var sådär.. liksom dom flesta filmerna, dom går att se men dom är inte toppen bra!
Näe, nu ska jag gå o städa ihop lite i mitt rum och sedan dejta kudden! :)
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar