fredag 20 november 2009

Dålig eller bra?

Men åh.. typiskt mig liksom!
Jag la mig på sängen för att kolla på tv en stund och vad händer? Jo, jag somnade.. haha med det är skönt att vila en stund! Då blir det väl att vara vaken till i natt typ! xD
Men i allafall så hade jag en massa planer för denna kväll men dom gick ju åt skogen som vanligt.. haha inte första gången på väldigt länge! ;p
Jag tror att det börjar bli en vana att sova en stund varje Fredag eftersom att det är sista skoldagen och man är så trött + att då känner jag att jag kan verkligen sova en stund eftersom att det är inget speciellt dagen efter!
Hade tänkt fara o vara med Lisa, Carro, Lina, mm på UH men jag somnade + att jag inte har ätit något ännu så jag orkade inte! :)
Men jag få väl se vad jag ska göra i helgen tror det blir lite sovmorgon imorgon i allafall :D Det kan jag behöva! Eller hur?
Jag måste hissa att det är skönt med en lite powernap, men dissa att vi inte kan få helg förän på Fredagen, det borde vara så att vi har helg Fredag, Lördag och Söndag! (Y)
Men nu ska jag kolla runt lite på internet och sedan se en film!
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar