tisdag 15 september 2009

Tröttare än tröttast?

Äntligen lunch.. idag fick jag prova på att byta avdelning till båten där dom har större barn och det är verkligen full rulle hela tiden.. men blir supertrött innan lunch.
Det är ju roligt att kunna få se alla barnen ute som inne också, men jag måste erkänna att jag saknar alla bilen barnen och jag kommer tillbaka till dom om en vecka, det känns jättetråkigt.. jaja förhoppningsvis har jag blivit lite piggare till efter lunch.
Fast egentligen borde jag inte vara trött eftersom att, shit nu kommer jag låta som en gammal kärring, men när jag kom hem efter skolan igår så var kl ungefär 17:30 och då käkade jag middag och sen skulle mamma iväg på föräldrar möte och då gick jag o la mig på min säng för att kolla på tv, och sen så somnade jag.. sedan vaknade jag en snabbsväng när mamma kom hem vid 20:30 och pratade snabbt med henne och sen somnade jag om och jag vaknade igen vid 7:30 jag har alltså sovit från 20:30-7:30 jag som alltid sover så länge, men jag måste ha varit trött..
men idag så ska jag göra något för att inte kunna somna så tidigt, haha kanske göra läxorna :P
nja inte direkt, jag ska se Idol och Andra Avenyn ikväll också :)
Näe, men nu ska jag kolla min facebook och min hotmail och sedan ta nya tag med en kopp kaffe eventuellt och sedan gå in i barngrupp igen :)
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar