onsdag 16 september 2009

Laddning pågår!

Jaha, nu är det Onsdag då och imorgon är det första basketträningen på Hertsön.. och vi får väl se hu det går :)
Jaja jag sitter här och knogar ihop några övningar till imorgon som jag tänkte kan behövas.. jag säger inte att tjejerna är dåliga, men dom kan alltid bli bätter ;)
Jag sitter även och laddar inför sista dagen på den andra avdelningen fast det är ganska roligt där så är det otroligt jobbig asså, tröttsam kan jag utrycka mig istället..
Senare ikväll så vet jag inte vad jag ska hitta på, blir säkert kolla på Idol och sedan sappa mellan kanalerna eftersom jag vet inte om det är något bra på tv :)
Just det! Jag måste ju tipsa om en bra låt:
Love is my drug - John ME
jag vet faktiskt inte varför jag fasnade för låten, men jag tror att det var för att jag började kolla på Riverside en internet serie som är gjord av skaparen av Andra Avenyn! :)

Näe, nu ska jag kolla min facebook och sedan fixa lite saker, jag funderar på att fixa en ny såndär bild på bloggen.. men jag har inte riktigt kommit på något "tema" ännu, den kommer väl så småning om..
Just det! Glöm inte att ställa en fråga till mig nu, eftersom att i slutet av månaden så kommer jag att sammaställa alla och sedan lägga ut dom på bloggen :)
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar