tisdag 8 september 2009

Grattis till förlovningen

Shit.. efter 6 år så förlovade dom sig äntligen.. jag snackar om David Hjelt som jobbade i våran klass när jag gick i 5:an
jag kommer ihåg när Ulf var borta och vi ville inte ha vikare så David fick vara "Ulf" för en dag och då bjöd han in sin flickvän Emelie och hon satt längst ner i klassrummet och hon hade tåsockar, haha det kommer jag så väl ihåg.
Men det bästa, jag tror det var samma dag så gick Ewe, Sofie, Jennifer och Ellen snabbt hem till Sofie på en rast för att plocka blommor och så hade dom fixat en ring och så gav dom det till David och så skulle han fria med dom blommorna och ge henne den ringen. Men jag tycker att det är väldigt gulligt att dom fortfarande är tillsammans :)
Jag måste bara citera Idas favorit text:
True love, never ends
Jag tycker att det var så fint, men jag tror liksom inte riktigt helt på det ännu.
Just det!
Jag måste ju få grattulera Therese i klassen till sin förlovning med Jocke :)
Grattis alla!

2 kommentarer:

  1. Shit vilket minne!! De kommer inte ens jag ihåg :P
    Men hur vet du att dom har förlovat sig?
    /lina

    SvaraRadera
  2. Det stod i tidningen för nån vecka sen :)

    SvaraRadera