onsdag 16 september 2009

Blåbärspaj

haha jag bloggade ju ganska nyligen men nu är det såhär att allt blir liksom inte som man tänkt sig :)
Jag skrev ju tidigare att jag skulle kolla min Facebook och sedan Idol på tv:n.. men så blev det inte alls, det blev en joggingrunda och sedan ett varmt bad och som grädden på moset så bakar jag just nu en blåbärspaj :) mums
Jag tänkte att jag skulle lägga ut receptet så att du kan göra den om du vill!
Blåbärspaj:
150 gr margarin (smältas)
3 dl mjöl
1 dl socker
½ tsk bakpulver
mjöl, socker och bakpulvret ska blandas ihop och sedan ska margarinet hällas i och sedan in i ugnen på 200 grader i 20 min och sedan är det bara att njuta! :)

Shit nu är min paj klar.. ska äta paj och kolla på Idol av dom återstående minuterna!
Som sagt det blir inte alltid som man tänker sig! Kom ihåg det
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar